CEO, Bond Creative
Mr. Nguyen is known as the CEO of BOND Creative.
In his working motto, he believes that with his own passion, along with creativity and rich work experience, he will bring products that make customers happy.
Mr. Nguyen graduated from London School of Economics in Singapore in 2008, After returning home, he continued to work for leading companies and corporations in Vietnam including British University, FPT ...
Up to now, Mr. Nguyen and BOND Creative are one of the pioneers in the field of visualized marketing communication and design (visualized marketing).
Mr. Nguyen has experience in consulting and working with big brands such as Trung Nguyen, MobiFone, Vinaphone, Maison Gateaux, Vodka Crocodile, British University, Richy, Amigo ... Mr. Nguyen is also a consulting partner of many national agencies. major economic institutions in Vietnam such as Ogilvy, Daiko ... as well as advisor to some documents and books on this subject such as the book "Design experience brands" published by FPT University.
CEO, Bond Creative
Ông Nguyên được biết tới với vai trò là Giám đốc điều hành của BOND Creative.
Trong phương châm làm việc của mình, ông tin rằng với niềm đam mê của bản thân, cùng với sự sáng tạo và kinh nghiệm làm việc phong phú, ông sẽ mang lại những sản phẩm khiến khách hàng hài lòng.
Ông Nguyên tốt nghiệp London School of Economics in Singapore vào năm 2008, Sau đó về nước, ông tiếp tục làm việc cho các công ty và tập đoàn hàng đầu Việt Nam bao gồm British University, FPT...
Tới nay, ông Nguyên cùng BOND Creative là một trong những đơn vị tiên phong trong lĩnh vực truyền thông tiếp thị thông qua hình ảnh và thiết kế (visualized marketing).
Ông Nguyên từng có kinh nghiệm tư vấn và làm việc với những thương hiệu lớn như Trung Nguyên, MobiFone, Vinaphone, Maison Gateaux, Vodka Cá Sấu, British University, Richy, Amigo… Ông Nguyên cũng là đối tác tư vấn của nhiều agency quốc tế lớn tại Việt Nam như Ogilvy, Daiko…cũng như cố vấn cho một số tài liệu và sách về đề tài này như cuốn “Thiết kế trải nghiệm thương hiệu” do Đại học FPT xuất bản.