Ha Nguyen Thu An – Học viện Doanh nhân MVV Academy
Ha Nguyen Thu An

Director of Social Security, Social @ Ogilvy Vietnam

Introduction

Ms. Ha Nguyen Thu An (Ann Ha) graduated with a Master of Public Relations from Stiring University, Scotland. Before that, Ms. Ha lived, studied and worked in Auckland, New Zealand for 5 years. She had a bachelor degree in Public Relations at Auckland University of Technology.

After 2 years as a consultant in the Public Relations industry at Ogilvy Public Relations, Vietnam, Ms. Ann Ha built and developed the social media team 360 Digital Influence and continues to be a major contributor. Social @ Ogilvy team building work thriving to this day.

In the early days of Public Relations, Ann Ha focused on building strategic plans for traditional customers in FMCG industry such as Dell, Porsche, Government agencies and associations such as TAITRA, ProChile.

After taking up the new position, Ann Ha started setting up social media programs specializing in marketing communication for clients such as Unilever (7 brands), Ford, Samsung, FrieslandCampina (2 brands). , Castrol, Diageo (3 brands). During the development of the Social @ Ogilvy division, Ann also trained and built specialized products such as the Social Listening Post - Social Listening, Insider CirlceÔ - The Portal to Influence and Brand. , Conversation ImpactÔ - Measuring the Effectiveness of Social Media, Social @ b - Training Enterprises such as Prudential, Visa, Kimberly Clarks on how to approach Social Network in marketing and branding.

Các khóa học

Hà Nguyễn Thư An

Giám đốc TT MXH, Social@Ogilvy Việt Nam

Giới thiệu

Bà Hà Nguyễn Thư An (Ann Hà) tốt nghiệp Thạc Sĩ Quan hệ Công chúng tại trường Đại học Stiring, Scotland. Trước đó bà Hà có 5 năm sinh sống, học tập và làm việc tại Auckland, New Zealand, cử nhân ngành Quan hệ công chúng tại Đại Học Công nghệ Auckland .

Sau 2 năm giữ chức vụ chuyên gia tư vấn trong ngành Quan hệ công chúng tại Ogilvy Public Relations, Việt Nam, bà Ann Hà xây dựng và phát triển đội ngũ truyền thông mạng xã hội 360 Digital Influence và tiếp tục là đóng góp phần lớn công trog việc xây dựng đội ngũ Social@Ogilvy lớn mạnh cho đến ngày nay.

Những ngày đầu làm Quan hệ công chúng, Ann Hà tập trung xây dựng kế hoạch chiến lược cho các khách hàng truyền thống trong ngành FMCG như Dell, Porsche,các cơ quan Chính phủ và các hiệp hội như TAITRA, ProChile.

Sau khi đảm nhiện chức vụ mới, Ann Hà bắt đầu thiết lập các chương trình truyền thông mạng xã hội chuyên mảng truyền thông tiếp thị cho các khách hàng như Unilever (7 thương hiệu), Ford, Samsung, FrieslandCampina (2 thương hiệu), Castrol, Diageo (3 thương hiệu). Trong quá trình phát triển bộ phận Social@Ogilvy, Ann cũng đồng thời đào tạo và xây dựng các sản phẩm chuyên biệt như Social Listening PostÔ – Lắng Nghe Mạng Xã Hội, Insider CirlceÔ - Cổng Kết Nối Người có tầm Ảnh Hưởng và Thương Hiệu, Conversation ImpactÔ – Đo Lường Hiệu Quả Truyền Thông Mạng Xã Hội, Social@b – Huấn Luyện Doanh Nghiệp như Prudential, Visa, Kimberly Clarks về phương thức tiếp cận Mạng Xã Hội trong công tác tiếp thị và thương hiệu.

Các khóa học