CEO, Brandbeats
Lecturer Le Tan Thanh Thinh, currently CEO at BrandBeats, the first music marketing strategy consulting firm in Vietnam.
He and BrandBeats have consulted and coordinated the implementation of music marketing projects for many multinational and domestic brands: Tide, Biti's, X-Men, Cambridge, Rejoice, Metacare, CocoBay, Romano, Mobifone, Huda. ..Cooperate with agencies: Ki Saigon, Redder, Leo Burnett Vietnam, Ogilvy, Bates Chi, DigiPencil ...
Especially, he and musician Nguyen Hai Phong have accompanied Biti's in the impressive Music Marketing campaign with the song "Life is the Footsteps" by Ha Anh Tuan and Bich Phuong.
Before becoming the founder of BrandBeats, he spent nearly 5 years working at Carlsberg multinational corporation as Brand Manager and New Product Development Manager with beer brands Huda, Halida, Huda Gold. , Carlsberg, Tuborg.
Mr. Thinh is currently a senior consultant in FMCG industry of investment consulting service provider Guidepoint (USA) since April 2016. Mr. Thinh has completed the intensive training programs of Carlsberg Group such as Marketing Master Class of Carlsberg Indochina in 2012, Project Management program of Carlsberg Group Denmark in 2015. He is also a guest lecturer of several universities. Study Economics and Media School ...
CEO, Brandbeats
Giảng viên Lê Tấn Thanh Thịnh, hiện là Giám đốc điều hành tại BrandBeats, công ty tư vấn chiến lược Music Marketing đầu tiên tại Việt nam.
Anh cùng BrandBeats đã tư vấn và phối hợp triển khai các dự án music marketing cho nhiều thương hiệu đa quốc gia cũng như trong nước: Tide, Biti's, X-men, Cambridge, Rejoice, Metacare, CocoBay, Romano, Mobifone, Huda...kết hợp với agency: Ki Saigon, Redder, Leo Burnett Vietnam, Ogilvy, Bates Chi, DigiPencil...
Đặc biệt anh cùng nhạc sỹ Nguyễn Hải Phong là người đã đồng hành cùng Biti's trong chiến dịch Music Marketing đầy ấn tượng với ca khúc “Cuộc đời là những bước chân" của Hà Anh Tuấn và Bích Phương.
Trước khi trở thành nhà sáng lập của BrandBeats, anh có gần 5 năm làm việc tại tập đoàn đa quốc gia Carlsberg với vị trị Quản lý thương hiệu và Quản lý phát triển sản phẩm mới với các thương hiệu bia Huda, Halida, Huda Gold, Carlsberg, Tuborg.
Anh Thịnh hiện đang là thành viên tư vấn cao cấp ngành hàng FMCG của hãng cung cấp dịch vụ tư vấn đầu tư Guidepoint (Mỹ) từ tháng 4/2016. Anh Thịnh đã hoàn thành các chương trình đào tạo chuyên sâu của tập đoàn Carlsberg như Marketing Master Class của Carlsberg Indochina năm 2012, chương trình Project Management của Carlsberg Group Đan Mạch năm 2015. Anh cũng là giảng viên khách mời của một số trường Đại học Kinh tế và trường Báo chí truyền thông...