Nov 11, 2019
On October 6, MVV Academy successfully organized two modules BUILDING A COMPLEX COMMUNICATION STRATEGY and 3rd party governance for the team. FPT's communication team. These are also the last 2 modules out of a total of 4 modules in the intensive training program CCO (Chief Communications Officer) that MVV Academy built for FPT Corporation in this cooperation, including: < Em> Building Strong Brand, Managing Media Crisis, Building Complex Media Strategy and Third Party Governance.
In the first module on Communications Strategy Planning, Coach Nguyen Thanh Son and students went through four key contents: Communication Objectives, Communication Strategy & Strategy, Campaign Messages of Communication and Measurement effective .
 
In the next module on "Third Party Management", Coach Nguyen Thanh Son instructed the trainees how to work and 3rd party administration. For FPT Corporation, mainly here will be the agencies. The knowledge and ways of Managing, Monitoring, and Risk Management are thoroughly explained and ended with a discussion between groups, helping students understand and apply the knowledge they have learned immediately.
The CCO Program for FPT has officially ended after 1 month, with 4 modules. MVV Academy hopes that after the program, the communication team of FPT Corporation has accumulated valuable knowledge, tools and experience to guide and build effective communication strategies for the episode. group in the future.
Chief Communications Officeris an intensive training program designed by MVV Academy to help the organization's communication team equipped with the most practical knowledge and tools to apply in their work.
To find out about Business Training , and to refer to the In-house training courses of MVV Academy , you can find more information at HERE
Sign up for newsletters
Highlights
Nov 11, 2019
Vào ngày 6 tháng 10 vừa qua, học viện MVV Academy đã tổ chức thành công hai học phần XÂY DỰNG CHIẾN LƯỢC TRUYỀN THÔNG PHỨC HỢP và QUẢN TRỊ BÊN THỨ 3 cho đội ngũ làm truyền thông của tập đoàn FPT. Đây cũng là 2 modules cuối cùng trong tổng số 4 modules thuộc chương trình đào tạo chuyên sâu CCO (Chief Communications Officer) mà MVV Academy xây dựng cho tập đoàn FPT trong lần hợp tác này, gồm: Xây Dựng Thương Hiệu Vững Mạnh, Quản Trị Khủng Hoảng Truyền Thông, Xây Dựng Chiến Lược Truyền Thông Phức Hợp và Quản Trị Bên Thứ 3.
Trong học phần đầu tiên về Communications Strategy Planning, HLV Nguyễn Thanh Sơn đã cùng học viên đi qua 4 nội dung trọng tâm về: Mục tiêu Truyền thông, Chiến lược & Chiến thuật Truyền thông, Thông điệp của chiến dịch Truyền Thông và Đo lường hiệu quả .
 
Ở học phần tiếp theo về "Quản Trị Bên Thứ 3", HLV Nguyễn Thanh Sơn đã hướng dẫn cho học viên cách thức làm việc và quản trị bên thứ 3. Đối với tập đoàn FPT, chủ yếu ở đây sẽ là các agencies. Những kiến thức và cách thức về Quản Lý, Giám Sát, Quản Trị Rủi Ro được giải thích cặn kẽ và kết thúc bằng một bài thảo luận giữa các nhóm, giúp học viên hiểu và vận dụng được ngay kiến thức vừa học.
Chương trình CCO cho FPT đã chính thức khép lại sau 1 tháng diễn ra, với 4 học phần. MVV Academy hy vọng sau chương trình, đội ngũ làm truyền thông của tập đoàn FPT đã tích góp được cho mình những kiến thức, công cụ và kinh nghiệm quý báu để định hướng cũng như xây dựng những chiến lược truyền thông hiệu quả cho tập đoàn trong tương lai.
Chief Communications Officer là chương trình đào tạo chuyên sâu được MVV Academy thiết kế giúp đội ngũ làm truyền thông của tổ chức được trang bị những kiến thức, công cụ thực tiễn nhất để áp dụng vào trong công việc.
Để tìm hiểu về dịch vụ Đào Tạo Doanh Nghiệp, và tham khảo về các khóa đào tạo In-house của MVV Academy, anh/chị có thể tìm thêm thông tin tại ĐÂY
Sign up for newsletters
Highlights